Szkolenie
Skuteczne techniki sprzedaży
Procedura sprzedażowa jest jednym z najważniejszych obszarów działania każdego przedsiębiorstwa. W sprzedaży chodzi zarówno o nieustane poszukiwanie nowych możliwości, rozwój oraz konsekwentne i wytrwałe odkrywanie potrzeb klienta, jak też chęć walki o lepsze wyniki. Handlowcy prowadzą setki rozmów i spotkań z klientami, starając się odpowiadać na ich potrzeby i proponować najlepsze rozwiązania. Od tych osób zależy naprawdę wiele. Ich doświadczenie, kwalifikacje i niezbędna pasja do sprzedaży gwarantują długoterminowy sukces. Dlatego rozwój kompetencji jest tak bardzo istotny.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Szkolenie kierowane głównie do pracowników mikro, małych i średnich firm, którzy chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów, nauczyć się technik sprzedaży, efektywnie realizować cele sprzedażowe.
Szczególnie zalecane firmom, których pierwszy kontakt z klientem oraz znaczna część relacji z opiera się na rozmowach telefonicznych.
Szkolenie może odbywać się w małych grupach 2-4 osoby, jak i większych.
Doświadczenie i umiejętności nie są wymagane do udziału w usłudze.
Czego nauczysz się podczas szkoleń?
• Skutecznej komunikacji (również telefonicznej)
• Aktywnego słuchania
• Poziomów komunikacji międzyludzkiej
• Dopasowania komunikacji do zachowania rozmówcy
• Schematów zachowań określonego typu osobowości człowieka
• Umiejętnego zadawania pytań i ich wykorzystywania podczas rozmowy
• Prezentacji oferty na podstawie analizy potrzeb
• Rozpoznawania ukrytych potrzeb Klienta i jego motywacji do zakupu
• Skutecznego zamykania sprzedaży
• Technik wywierania wpływu i obrony przed manipulacją