Klient w kryzysie psychicznym

Szkolenie

Klient w kryzysie psychicznym

W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się zasad i metod rozmowy z klientem w kryzysie psychicznym wywołanym nagłymi zdarzeniami życiowymi, zaburzającymi poczucie bezpieczeństwa. Branże zaufania społecznego, takie jak: kancelarie, gabinety lekarskie, często w pracy napotykają na swojej drodze zawodowej klientów/pacjentów przeżywających trudne sytuacje życiowe, które mogą skutkować wzmożonymi reakcjami emocjonalnymi np. agresją. Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników do bezpiecznego przeżycia takiego zdarzenia, jak radzić sobie ze stresem z tym związanym oraz wskazanie jak zaoferować odpowiednią pomoc osobie w kryzysie.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie kierowane głównie do pracowników mikro, małych i średnich firm, którzy w codziennej pracy zmagają się z klientami przeżywającymi kryzysy (kancelarie, gabinety lekarskie, doradcy, branża finansowa, sprzedawcy).

Szkolenie może odbywać się w małych grupach 2-4 osoby, jak i większych.

Doświadczenie i umiejętności nie są wymagane do udziału w usłudze.

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

  • rozpoznawania zachowań osób w kryzysie,
  • rodzajów kryzysów oraz ich genezy,
  • skutecznej rozmowy z osobą w kryzysie nastawioną na pomoc w uporządkowaniu najbardziej
    istotnych spraw
  • komunikacji wspierającej
  • prawidłowej reakcji na agresje ze strony klienta
  • radzenia sobie ze stresem