Szkolenie
Klient w kryzysie psychicznym
W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się zasad i metod rozmowy z klientem w kryzysie psychicznym wywołanym nagłymi zdarzeniami życiowymi, zaburzającymi poczucie bezpieczeństwa. Branże zaufania społecznego, takie jak: kancelarie, gabinety lekarskie, często w pracy napotykają na swojej drodze zawodowej klientów/pacjentów przeżywających trudne sytuacje życiowe, które mogą skutkować wzmożonymi reakcjami emocjonalnymi np. agresją. Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników do bezpiecznego przeżycia takiego zdarzenia, jak radzić sobie ze stresem z tym związanym oraz wskazanie jak zaoferować odpowiednią pomoc osobie w kryzysie.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie kierowane głównie do pracowników mikro, małych i średnich firm, którzy w codziennej pracy zmagają się z klientami przeżywającymi kryzysy (kancelarie, gabinety lekarskie, doradcy, branża finansowa, sprzedawcy).
Szkolenie może odbywać się w małych grupach 2-4 osoby, jak i większych.
Doświadczenie i umiejętności nie są wymagane do udziału w usłudze.
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
- rozpoznawania zachowań osób w kryzysie,
- rodzajów kryzysów oraz ich genezy,
- skutecznej rozmowy z osobą w kryzysie nastawioną na pomoc w uporządkowaniu najbardziej
istotnych spraw - komunikacji wspierającej
- prawidłowej reakcji na agresje ze strony klienta
- radzenia sobie ze stresem